Mijn computer loopt soms vast bij het spelen van Blackops MP op de pc (steeds om de 15 min). Wat moet ik doen?

Ik heb een goede computer, bij b.v. mw2 doe ik alles op zn hoogst qua grafix. Maar bij blackops doet hij het wel op de hoogste grafix maar soms loopt hij dan vast. en het gekke is dan dat bij SP hij niet vast loopt en ik gewoon lekker kan blijven spelen... waar kan het aan liggen?

(voor de liefhebber, ik weenie of het hier iets mee te maken heeft)

Manufacturer:
System manufacturer
Processor:
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory:
8192MB RAM
Hard Drive:
150 GB
Video Card:
NVIDIA GeForce GTX 285 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)
Monitor:
Sound Card:
Luidsprekers (6- Razer Megalodon)
Speakers/Headphones:
Creative Fatality ofzo
Keyboard:
USB-hoofdhub
Mouse:
USB-hoofdhub
Mouse Surface:
glad
Operating System:
Windows 7 Home Premium 32-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
Motherboard:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bij call of duty black ops is/was er een probleem met het spel. Bij vele spelers (ook bij mij) liep hij regelmatig vast. Ik weet niet precies meer hoe ik het werkende heb gekregen maar het is me gelukt. Kijk een beetje rond op youtube en zoek op google op: call of duty black ops freeze error fix.
Veel geluk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar Hijackthis.nl en vraag aan mensen daar het is gratis
en ga naar hijackthis.de om te downloaden voor een log
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga na of je processor oververhit raakt.. dan kan je computer ermee kappen, maar het zou ook je voeding kunnen zijn wanneer deze vol met stof zit!

Hou de temperaturen goed in de gaten in taskmanager