Is het mogelijk in Fifa Football om een team uit carriere online te gebruiken?

Ik speel met een vriend vaak Fifa Football op de Playstation Vita online tegen elkaar.

Nu wil ik echter een van mijn teams uit carriere gebruiken om online tegen hem te voetballen, maar als ik dat team selecteer bij teams kiezen (AZ in dit geval) dan krijg ik gewoon het basis team, zonder mijn gekochte spelers.

Weet iemand hoe ik mijn carriere team kan wisselen voor het normale team van AZ?

Als iemand weet hoe het moet op Fifa 12 is het ook goed, want de menu interface is hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Kan simpel weg niet.