Waarom hapert mijn externe scherm ?

Ik heb een gamers laptop en kan er prima op gamen. Zodra ik een extern scherm erop aansluit en dan ga gamen hapert mijn scherm. Op mijn laptop zelf werkt het spel prima.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat de kabels niet goed vast zitten, waardoor haperen onstaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat er in de kabel 1 klein koperdraadje geknapt is of dat het doorgebrand is van binnen (Zover ik weet kan je daat niks aan doen.)