Ik wil mw3 multiplayer op de xbox 360 hebben. maar moet ik dat met xbox live doen, of met het mw3 speciale internet?

Ik wil graag mw3 multiplayer op de xbox 360. ik keek dus op een site en er stonden 2 dingen. 1 jaar xbox live of 1 jaar mw3 multiplayer voor de xbox 360. Ik weet dus niet wat ik moet pakken. Help me alsjeblieft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hallo,

Het maakt helemaal niets uit welke je neemt. Er bestaat niet zoiets als 'Speciaal MW3 internet'. Echter snap ik de verwarring heel goed.

Het plaatje wat op het kaartje staat afgebeeld is niets anders dan een soort van reclame voor zowel het spel als het kaartje. Daarnaast ziet het er mooier uit om een afbeelding erop te plaatsen dan het wat saaie groen en oranje.

Maar laat je niet verwarren. Beide kaartjes doen hetzelfde en ook met een kaartje zonder afbeelding van MW3, kan je het spel spelen. Volgende maand is er een nieuw spel uitgekomen en dan is er misschien wel een kaartje met een afbeelding van dat spel erop. Als je die dan koop, dan kan je alsnog gewoon MW3 spelen.

Maak je geen zorgen dus, het maakt niets uit en het is meer voor de sier! :)