Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een gratis programma waarmee ik een online multiplayer spel kan maken? (zie uitleg)

ik wil graag een online multiplayer spel maken. hierbij maakt het thema nog even niet uit, maar ik vroeg me af of er een gratis programma/site is waarmee je dit doen kan?
het spel hoeft niet enorm uitgebreid te zijn, gewoon iets waarmee ik even kan oefenen, maar wat wel gespeeld kan worden door mensen.
iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb wel een progamma: GameMaker 8. Maar als je 3D games wilt betalen kost het €15,-. Verder weet ik ook niet of het Multiplayer games maakt, ik weet wel dat als je klaar bent met je game je hem kan zetten op YoyoGames.com (die site word best wel vaak bezocht!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.game-maker.nl/
Ze hebben ook een forum, er zijn veel mensen die online games maken daar, dat is een betere zoekplek toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en is dat dan iets als minecraft, alleen dan je eigen server maken? of is het uitgebreider?
als je games speelt op je pc dan als je spel start kan je volgens mij klikken op multiplayer of alleen .
voor op bijv. ps2 moet je een netwerk acces disc nodig .
en dan als je dat hebt en je hebt je ps2 met het internet verbonden als je dan bij de menu bent van de game dan staat er meestal onder online spelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.everybodyedits.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding