Waarom connect ik altijd zo moeizaam op GTA-IV Ballad of Gay Tony op de PS3?

Elke keer als ik wil connecten duurt het erg lang, en kom ik meestal in gamerooms terecht waar maar 1 iemand is.
Heel af en toe lukt het mij om in een server te komen met 5 of meer spelers, maar na 10 seconden in die server doorgebracht te hebben disconnect ik van zelf met de volgende melding : Your Router/NAT is too strict

Dit heeft dus iets met mijn router te maken.
Kan iemand mij stapje voor stapje uitleggen hoe ik dit oplos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je NAT staat op strict hiermee kun je maar met weinig mensen connecten.

Zet je router aan en uit waarschijnlijk dtaat je NAT dan op open dan kan je met iedereen connecten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een router dat is toch dat kleine kastje, waar de kabel ingaat die van de modem vandaan komt, en dan heb je nog een paar slots over voor andere apparaten klopt dat? zoals PS3 PC etc...
mijn router heeft geen switch oid, maar wel een stekker...
dus dan trek ik gewoon de stekker eruit of?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stekker eruit trekken of aan/uit knop gebruiken.
Er zijn nog weinig mensen die dit spel online spelen omdat het vrij oude games zijn.