Kan je de gekochte versie van Sims 3 samenvoegen met een gedownload uitbreidingspakket?

Ik heb de Sims 3 gekocht, maar nu wil ik de Sims 3 beestenbende (uitbreidingspakket) downloaden.
Nu weet ik dus niet of het mogelijk is om een gedownload uitbreidingspakket samen te voegen met een gekocht spel.
Weet iemand mij hier antwoord op te geven?

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

jawel, dit is mogelijk. Als je met power-iso download moet je de power-iso op het zelfde station koppelen waar sims op staat. Dan op het station klikken en tada :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je dit even wat eenvoudiger uitleggen?

Andere antwoorden (1)

Als je dit gewoon op internet hebt gekocht bij EA dan i het geen enkel probleem. Is het illegaal, dan krijg je te maken met kopieerbeveiligingen (en ben je illegaal bezig), dus dat raad ik je af.