Hoe maak ik een 24.7 server?

Ik wil een bukkit server 24/7 gratis laten werken (minecraft) ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

Server aanzetten en 34/7 je pc laten lopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24/7
gewoon je pc de hele tijd aan laten staan!
als je je server ergens anders wil hosten, dus niet op je eigen pc (maar in een datacentre dus) dan kost dat wel veel geld.
dan denk je aan minstens 10 euro per maand voor 1gb werkgeheugen.

de enige gratis manier is op je eigen pc en die 24/7 aan laten staan.

als jou server veel spelers heeft, zou ik heel misschien iets gratis kunnen regelen, maar dat ligt er echt aan of je server populair genoeg is.