Waar kan ik Tony hawk pro skater voor de Mac kopen?

Tony hawk pro skater stond een aantal jaren geleden op mijn computer gewoon als bestand en dat heb ik toen ook veelvuldig gespeeld. Erg leuk spel!!! Maar die computer is al een tijd geleden gecrasht en het spel is dus ook weg :-( nu heb ik een iMac en wil graag het spel kopen, maar waar? Volgens mij stond op de ouder computer Tony hawk pro skater 2 maar de andere versies 3 &4 zullen vast ook leuk zijn. Dus dat maakt niet zoveel uit. Op marktplaats kon ik 'm niet vinden.... Want het moet echt voor de Mac zijn, niet voor pc, PlayStation, Xbox of wat dan ook.

Alvast super bedankt!

PS: dezelfde vraag staat inderdaad al eens door mij gesteld, maar daar heb ik geen goed antwoord op gekregen aangezien nu ook de piratebay is geblokkeerd enzo en ik wil 'm gewoon echt kopen, niet via torrents ofzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

een pittige zeg
deze link vond ik
maar het lijkt me dus niet de moeite waard volgens de commentaren.
ik gebruik zelf crossover maar zelf daar was hij niet te vinden.
dus of dat ook werkt weet ik niet.
capthavoc