Is de Sims 3 er in het Nederlands?

^ op de pc?
En kan je het spel gratis downloaden?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Sims 3 is er ook in het Nederlands.

Gratis downloaden: nee, je moet het kopen!
11 jaar geleden
Het spel is volledig in het nederlands. Als je het wilt downloaden kom je terecht bij torrents of nieuwsgroepen. Aleen is het dan natuurlijk niet legaal... ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik neem an dat ik dat hier niet uit mag leggen, maar heb zelf alles gedownload en gecracked. Om het daarna origineel te kopen ( ugh) :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja is Nederland. En op onderstaande link kan je hem vinden ! :) Succes. Je hebt dan Utorrent nodig.