Mijn zoontje wil graag een headset voor de playstation kopen. Welke headset is een goede en via welke betrouwbare site kan ik deze bestellen ?

Hij mag besteden tot 25 eurie. En de headset

11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik kan niet anders adviseren dan de Giotech EX-01 die je bij de Eplaza, Intertoys en Bart Smit voor €17 kan kopen.
Ik heb hem zelf ook gekocht en hij is heel simpel te bedienen. Er zit een goede gebruiksaanwijzing bij die je simpel uitlegt hoe je de PS3 en headset met elkaar verbind. Elke keer als je hem aanzet pakt hij hem automatisch. Hij is een beetje fragiel, tenminste als je er wat ruw mee omgaat, maar het gaat erom waar hij gebouwd voor is.
In de video laten ze zien hoe ze hem met elkaar verbinden(PS3-Giotech).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb dezelfde headset eerder vernoemd....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat maakt dat uit? Ik wil niet opscheppen maar ik geef gewoon een fysieke winkel en een hele gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik geef een fatsoenlijke site online en een gebruikaanwijzing zit in het doosje van de headset :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar hier op Goeievraag probeer je een zo duidelijk antwoord te geven vooraf. A.d.h. kan de vrager bekijken of ze het wil kopen.

Andere antwoorden (4)

De headset in de link heb ik en ik vind dat ie goed functioneert :)
alleen kost hij wel 30 euro....

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.bol.com/nl/p/gioteck-ex-01-bluetooth-headset-zwart-ps3/1004004006206741/

Deze is denk ik beter,perfecte kwaliteit,en goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een Wireless Headset van Sony die 45 euro kostte. Ik ben er al 2 jaar mee aan het gamen en nog steeds top kwaliteit!

Link: http://www.intertoys.nl/games/wireless-headset-ps3-557769.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 'officiele' doet niet onder aan die andere goedkopere, je betaalt nog steeds voor het merk hè ;)
Turtle Beach Headsets zijn meestal van goede kwaliteit, en niet al te duur, miss een optie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, Turtlebeach is voor hier geen optie.
Je kan ook een gewone Bleutooth telefoon ding halen.