Hee, leuk spel! Voor degene die het niet kennen. Battlefield heroes, het kan op bijna elke PC wel. Ik heb een 4 jaar oude PC en die kan het aan. Kennis van me kan het op een windows97 PC. Dus of je hebt een heel oude laptop, maar het kan op elke laptop wel.

Toegevoegd na 37 seconden:
Elke laptop die momenteel verkrijgbaar is. Zolang hij niet ouder dan 5 jaar is moet het kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows 97? Zowel op de bestaande 95 en 98 is hij niet ondersteund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij werkt er echt op hoor.