Ik zoek een game pc met een redelijke videokaart en waar je snel op kan internetten rond de 500,- weet jij een goeie PC ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor games zat je aan te denken? En voor snel internet heb je aan een wifi kaartje van 25 euro genoeg. De snelheid ligt vooral aan je provider, je router en de afstand tot de router.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wi-Fi? Als je gaat gamen is een LAN-kabel voldoende en beter.

Antwoorden (2)

Volgens mij zit je met 500 Euro nèt aan de grens, waarbij computers een zelfstandige videokaart hebben. Meestal hebben computers van 500 Euro of minder, de graphics geintegreerd in het moederbord.

Het kan wel: Paradigit heeft de Acer Aspire X3470 - A6 3600/4GB/500GB/HD6530 staan voor 499 Euro, met een AMD A6 3600 processor en een AMD Radeon HD6350 - 1GB videokaart.

Snel internetten zal geen probleem zijn, maar of die videokaart voldoende is, ligt aan wat voor spellen je speelt. Zelf zou ik er liever ietsje meer aan uit willen geven, b.v. 700 Euro. Niet omdat een computer van 500 Euro slecht is, maar omdat hardware zo snel veroudert.

Waarom ga je niet even shoppen? B.v. bij Computerland, Paradigit en MyCom. Leg in de winkel uit wat je wilt, en welke spellen je speelt. In de praktijk blijkt dat die jongens daar best bereid zijn, om een oplossing te vinden voor 500 Euro. In ieder geval leer je veel van een paar bezoekjes aan computerwinkels, en kun je een veel betere beslissing nemen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
500 euro is een krap budget, maar het is wel mogelijk. Dan ga ik er even van uit dat je zelf al een toetsenbord, muis, monitor en speakers hebt. Op de volgende link zie je een advies voor een budget game pc:

http://tweakers.net/reviews/2570/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-mei-2012-budgetgame-en-gamesysteem.html

Deze heeft ondanks de prijs een prima losse videokaart waar je alle huidige games mee kunt spelen. Hier gaat men er wel vanuit dat je dan zelf de pc in elkaar kan zetten. Anders komt er zo'n 50 euro bij. Je moet ook nog rekening houden met een windows licentie van zo'n 100 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
toevoeging: internet kan op iedere pc dus ook op deze.