hoe heet het online multiplayer schietspel dat ik zoek? (zie verdere uitleg)

Ik zoek een spel dat ik vroeger weleens online speelde. hiermee bedoel ik zo´n 2 jaar geleden. je was een man of vrouw en zat in een server. je had een pistool en kon rondlopen op een terrein waar je andere mensen tegen kon komen. deze moest je dan neerschieten. je speelde een bepaalde tijd en dan won degene die de meeste anderen had omgelegd.
met de knoppen 1 tm .... ik geloof 6 kon je switschen tussen pistolen.
het spel was online en gratis te spelen. je had er geen account voor nodig. hoe heet dit spel ook alweer?

Toegevoegd na 21 uur:
Het ziet er best wel reallife uit. Je kan het spel in klein scherm spelen, maar ook in volledig scherm zodat het lijkt alsof het op je computer staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2K

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker of je deze bedoelt, maar hij heet schijnbaar knight online, die naam komt mij niet bekent voor.
Hier heb je een paar bronnen, de eerste van youtube is een filmpje van het spel dat ik denk dat jij bedoelt en de tweede is het spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

is het misschien warrock?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt ook een beetje als Unreal Tournament, al is je omschrijving wel érg algemeen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, is ´m niet
Action Queke zou het ook kunnen zijn. Mijn broer speelde dit heel erg veel, was met een bepaalde tijd, online, multiplayer, zonder account te spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het niet raze?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Raze Googlen en spelen elke spelletjes site heef't wel trouwens er is een deel 2 :)
uberstrike denk ik oke beetje late reactie maar ik speelde die ook rond die tijd altijd alleen nu is die stop gezet en kan je die niet meer spelen wat ik heel jammer vind