Een Sims 3 Beestenbende-vervesing probleem?

Hallo,
mijn Sims 3 Beestenbende beeld is in een zeer kwaliteit. Zo zijn de haren mijn Simsen en dieren (o.a. Paard en hond) bijna kaal, ze bestaan uit slechts paar haarplukken. Ook zijn de 'schaduwen' vlekken. Dit is al eerder gebeurd, alleen konden we eer niks tegen doen. Ik heb sinds kort een Sims 3 pakket gekocht, en heb eerst Sims 3 gespeeld. Ik heb hem geüpdatet en toen was hij in zeer goede kwaliteit. Dus denk ik dat ik het bij Beestenbende ook moet updaten, alleen heb ik die balkje waar staat of ik hem wil updaten weggeklikt. Alleen heb ik die balkje weggeklikt, omdat ik dacht dat het niet belangrijk was. Ik heb nu weer Beestenbende opgestart, zodat ik hem kan updaten; ook wel verversen genoemd; alleen elke keer dat ik erop klik (zie afbeelding; de rode omcirkelde knop) doet hij niks. Kan iemand mij graag helpen bij dit probleem? Of moet ik naar EA een mailtje sturen of zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Je game is al up-to-date. Dat betekent dat er geen up-dates zijn. Ik weet niet wat je zou moeten doen. Misschien moet je beestebende opnieuw installeren.