Ik kan niet meer inloggen op Zylom.king.com, email-adres wordt niet meer herkend?

Ik speel al jaren spelletjes op deze website, maar heb het nu een tijd niet gedaan. Als ik wil inloggen herkent-ie mijn password niet meer en als ik mijn password wil veranderen, dan moet je dus het email-adres opgeven waarmee je je ooit hebt geregistreerd...als ik dat doe krijg ik de melding dat er geen speler bekend is met dat email-adres..terwijl dat toch echt goed is..
Contact opnemen met hun " helpdesk" kan alleen per mail,
waarmee je dus weer moet inloggen..kortom..de cirkel is weer helemaal rond..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K
capthavoc
11 jaar geleden
Heb je echt geen typefout in het mailtje ?
En als je wachtwoord vergeten doet
kijk dan ook even in de spambak want hij wordt vaak, in dit geval ten onrechte, gezien als spammail
Als het toch allemaal goed is
maar je wordt niet als speler herkent
wat let je dan, opnieuw te registeren met dat email adres ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
email-adres is echt correct hoor...en ja, ik kan me uiteraard opnieuw registreren maar dan ben ik dus alle opgebouwde levels (en dat zijn er heel veel) kwijt en kan ik met al die spellen helemaal opnieuw beginnen...
maar goed...ik geef toe dat er ergere dingen zijn..

Het beste antwoord

Je kan op de site bij het kopje contact een mailadres vinden mail naar dit adres ik denk dat je acount verwijderd is omdat je er te lang niet op geweest bent