Hoe kan ik Call of Duty Modern Warfare 2 spelen??

Als ik het spel wil starten in Single Player geef ie aan dat ik het alleen kan spelen als steam geactiveerd is.

Ik heb Windows 7. En ik wil steam niet opstarten daarvoor.
Als het niet anders kan, hoe voeg je een spel toe zonder de serial in te voeren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Playstation 3 kopen met Call of Duty Modern Warfare 2!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Betaal jij voor mij dan? graag overmaken.

Antwoorden (3)

Voor zover ik weet, heb je Steam nodig om CoD MW2 uberhaupt te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sony is ooit op het geniale idee gekomen om Steam verplicht te stellen. Dit zorgt er voor dat je in ieder geval nooit meer een tweedehands game kunt spelen.

Sinds ik dit ontdekt heb boycot ik Steam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch maar even op je tandjes bijten en steam opstarten?