Als ik black ops opstart krijg ik een blauw beeld, hoe kan dat (op ps3) ?

Ik doe mijn playstation aan, druk ik op play black ops (ben dan al ingelogt) en dan krijg ik een blauwe beeld, Wie o Wie kan me helpen? alvastbedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

ik weet niet of het een cd is of je hebt het gedownload in de ps3 store
als het een cd is heb je kans dat je cd of de ps3 cd lezer goed beschadigt is

en als je het gedownload heb van de store is er mogelijkheden dat het volgende aan de hand is :
1.ze doen een grote update
2.de online store waar je het gekocht hebt heeft fouten.
3.een tijdelijke storing
4.je ps3 is kapot
5. verder kunnen er andere dingen aan de hand zijn maar ik zou niet meer weten dan dit
groeten terrence kaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer een ander cd spel, als er weer blauw scherm komt, dan kan het aan je ps3 liggen ps3-lezer

als dat het niet is kun je proberen je ps3 te resetten/herstellen de fabrieksgarantie, en dan kan je het proberen,

nog steeds niet dan moet het aan de lezer liggen voor reparatie kan dat al 50-120 euro kosten