wat is het beste 4 sterrenteam die je kan nemen bij fifa 12 voor op de ps3?

ik speel altijd met santos, ik denk dat die wel 1 van de beste is, maar is er ook een beter team als je kijkt naar sprintsnelheid en passing en schotprecisie ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Aston Villa, anzi en mexico zijn toch wel de aanraders. Vooral Mexico speelt heel nice!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mij lijkt anzhi wat minder, aangezien hun verdediging bagger is, maar aston villa heeft met bijv Agbonlahor wel snelle spelers in huis. en mexico is idd ook wel goed met hernandez en andré santos