Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een spel dat ik vroeger speelde als kind. Het stond op een floppy. Er kwamen spinnen in voor die achter deuren zaten?

weet alleen niet meer wat. Elke keer als je een level hoger kwam werd het moeilijker (ben nooit echt ver gekomen) op een gegegevn moment waren er ook een soort robots? Weet iemand welk floppy spelletjes ik zoek? Denk dat ik het rond eind jaren 90 speelde toen ik 8-9-10 was :) HELP

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bedoelde je deze? Dat is digger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het spel waar ik meteen aan zit te denken is Acno's energizer - of, uiteraard, een van de variaties daarop.

Inderdaad wordt het rap moeilijker, en zitten er spinnen in die je - helaas- moet 'bevrijden' (je moet door hun muren heen) . Elk level moet je een bepaald aantal ballen in een pijp ofzo werken, waardoor er een deur open gaat en je naar het volgende level kunt.

Er zijn echter tientallen variaties op dit / dergelijke spellen, dus welke je PRECIES zou moeten hebben, wordt een beetje lastig zoeken. (Het zijn inderdaad meestal varianten op -het veel oudere - Boulder Dash.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een nostalgie al die oude spelletjes... :) +1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding