Wanneer komt de nieuwe spel Rollercoaster Tycoon 3D Uit in Nederland?

Voor de pc.
Ik wou hem al bestellen op bol.com maar dat kan nog niet Dit is de website dat er een vervolg komt op rollercoaster tycoon 3 http://www.rollercoastertycoon.com/

Er staat niet op wanneer hij in Nederland komt en is het spel dan ook weer in het Nederlands?

Op 22 mei komt hij wel in engeland uit zie bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/RollerCoaster_Tycoon_3D

Maar de vraag is dus eigenlijks wanneer komt het spelletje uit in Nederland?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik ben echt super blij dat hij voor de pc is:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K
Powergen
11 jaar geleden
Maar hij is NIET voor de PC... alleen voor de Nintendo DS 3D!!!!

Het beste antwoord

Hij is alleen voor de Nintendo 3Ds te krijgen, helaas niet voor de PC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Nederlandse releasedatum van het spel is nog niet bekend gemaakt, maar naar verwachting zal het spel in het tweede kwartaal van 2012 verkrijgbaar zijn.