hoe meot je de knopjes gebruiken voor gta ps3 ? hoe werkt het?

mijn vriend wil weten hoe de knopjes werken vn de controller vn ps3 als je gta speelt
uitleg zeg maar

Toegevoegd na 10 minuten:
hij heeft geen hand leiding hij heeft het op de playstation gedownload en nu wil die weten hoe je die knopjes gebruikt en waar het voor is

Toegevoegd na 11 minuten:
het spelheet grand theft auto IV

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
11 jaar geleden
Lees de handleiding

Antwoorden (2)

Op GTAgaming.com staan de controls voor GTA IV op de PS3 (zie bron).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de controls moet je de bron van thijs1812 bekijken.

Voor de missies kun je op www.gtamissions.com kijken. De eigenaar daarvan ken ik. ;). Op de site kun je alle gta missions zien, maar ook multiplayer gameplays en dergelijke.