Speel het spel oo totaljerkface.com heb je alle characters, dit s namelijk de site van de ontwikkelaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IK dacht eerst ook dat er meer characters waren maar er komt gewoon iedere maand ofzo een nieuwe uit

ps: die kerstman is cool
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is eigenlijk een demo dus ik denk dat je die moet kopen of zoiets. ik wens je veel succes met opzoeken :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nou grappig,
Happy wheels heeft nog geen maximum aan characters.
Zo elke maand maakt de maker van happy wheels jim nog wat characters
Dus wachten zou ik zeggen