kan je de World of Warcaft uibreidingen alleen op één computer installeren?

als ik een uitbreiding koop voor WoW koop kan dat alleen op één computer? nog een vraag: moet ik eerst een basis cd van WoW kopen of moet ik die downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je moet eerst de basis cd hebben van World of Warcraft voordat je de uitbreidingen kunt gebruiken. Een tip: zoek naar de Battlechest, daarmee heb je het basisspel + de eerste uitbreiding ineens http://www.bol.com/nl/p/games/world-of-warcraft-battlechest/1004004005510610/index.html

Als je eerst het spel wilt uitproberen, download dan de starter edition: http://eu.blizzard.com/en-gb/games/wow/
Dat is een soort demo, volledig gratis met een paar beperkingen. Als je het spel leuk vind kun je zo upgraden naar de hele versie.

Als je het spel + de uitbreidingen hebt, dan kun je die op elke pc installeren die het spel ondersteund. Je logt in met je online account, dit zit niet gekoppeld aan een specifieke pc.
Kimath
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een uitbreiding kun je niet alleen installeren, want zonder de originele versie, valt er niets uit te breiden.
Je moet dus wel de originele nog downloaden van de site.