Rollercoaster tycoon 1 - hoe kan het dat de ingang van een attractie te laag is voor de attractie?

Ik heb al van alles geprobeerd.
- het land eromheen hoger maken maar dan zegt die raise or lower land
-geprobeerd het loop gedeelte omhoog te maken om daarop de ingang te zetten, maar dat kan ook niet want dan zegt die dat je niks op een voetpad mag zetten.

Ik weet het nu echt niet meer! Kan iemand mij helpen, ik heb even een foto gemaakt hoe het er nu uitziet

Toegevoegd na 56 seconden:
de foto: http://tinypic.com/r/29o6aer/5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
6.1K
MissBiggie
12 jaar geleden
Heb ik deze vraag al niet eerder gezien?

Antwoorden (1)

Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij moet je een stuk land naast de attractie hoger maken, gelijk met die attractie en daar de ingang op zetten. Vervolgens je ingangpad (dat gekleurde voetpad) aansluiten op dat inganshuisje, toch? En voor de uitgang doe je hetzelfde. Je moet dus niet het ingangshuisje op het voetpad proberen te zetten.