Hoe heet deze Minecraft client?

Er is een Minecraft client waar je een Minecraft naam kan kiezen en dan daarmee kan Minecraften, maar hoe heet deze client? Hopelijk weet een van jullie dit:) Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien bedoel je een cracked acount je kan bv team extreme gebruiken je kan je naam zelf kiezen elke keer als je je minecraft opstart kan je een andere kiezen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik je cracked of de echte versie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
FTB Launcher?
MultiMC?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is wel premium

Antwoorden (2)

Klinkt als FTB Launcher of MultiMC.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is de minecraftsp.exe