Wie weet hoe Wie weet hoe je gratis zoo bucks en gratis coins kan krijgen bij tiny zoo friends op de ipad?

Ik heb een spelletje op de ipad 'tiny zoo friends' en daar moet je tegenwoordig bijna alles kopen voor zoo bucks die je weer moet kopen voor echt geld. Wie weet wat cheats om zoo bucks en/of coins te kijken? alvast thnx ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan in Tiny Zoo Friends mensen uitnodigen om ook deel te nemen, jij bent dan hun recruiter als ze deelnemen en jou ook als zodanig noemen. Voor elk level dat ze halen krijg jij een Zoo buck (met als maximum 10 Zoo bucks).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt :) Ik ga kijken hoe ik dat moet doen, maar ik zit in level 72 ofzo en ik heb het niet echt meer nodig haha maar toch heel erg bedankt ;)