Waarom wil Rollercoaster Tycoon niet starten?

Hoi,
ik heb onlangs Rollercoaster Tycoon 3 gekocht en net geinstalleerd, maar als ik wil het spel wil spelen komt een vensten zoals op de foto. Wat moet ik doen om het te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dat er staat dat je de cd-rom in je computer moet doen? Als je dat niet weet, bij deze :P En als je cd-rom er al wel inzit, dan weet ik het niet, vandaar de reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de cd-rom zit er al in, maar toch krijg ik dit dialoogvenster.
Powergen
12 jaar geleden
Zit ie in de goede drive? In de D drive?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat de naam van het "gekochte" spel toevallig met stift op de cd geschreven? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen, ik heb hem in de winkel gekocht, namelijk Saturn, en ik heb slechts een cd drive dus hij kan niet echt in de verkeerde drive zitten.

Het beste antwoord

Heb het probleem met het 2e spel wel eens gehad. toen klikte ik op ''opnieuw'' en moest een diskdrive invoeren, in mijn geval F:. Check even welke jij gebruikt, en voer hem in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

rollercoaster tycoon crack installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer hem opnieuw of voer de autorun uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK zal kijken of je alles heb laat heb met een programma uitpakken wizard handig en hij zecht wat er mist en des nooit's zal je java opnieuw moeten downloaden