Hoe kom je in Fifa 12 bij de "Player Information", waar o.a. ,het aantal sterren wat een speler voor skill moves en weak foot heeft, staat?

In een tutorial lieten ze dit zien, maar ik heb geen flauw idee hoe je er komt. Het scherm ziet er als volgt uit:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bij opstelling klik je op de R3 knop (rechter knuppeltje indrukken). Dan kun je met R1 en L1 ook nog andere dingen bekijken.