Waarom kunnen we niet meer op gosupermodel?

ik ben aan het oppassen op m'n buurmeisje en ze vindt de site go supermodel.nl echt helemaal geweldig, ze was helemaal aan het vertellen hoe het werkt maar nu kunnen we niet meer een winkel in of een spel spelen, het gaat laden en dan opeens valt het weg, wat kunnen we daar aan doen?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb nu java opnieuw geïnstalleerd maar nu blijft alleen het witte vlak en gebeurt er alsnog niets, kan iemand me verder helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
7.8K

Het beste antwoord

Java opnieuw installeren. De winkel en spellen hebben daar Java voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb java geprobeerd opnieuw te downloaden maar als ik op install klik dan staat er faild
Summo
12 jaar geleden
weet je wel zeker dat de ouders er op zitten te wachten dat jij gaat downloaden op hun computer, ik neem ten minste aan dat je bij de buren thuis oppast. Ik zou dat niet echt fijn vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb m'n eigen laptop mee , ik moest Zoieso nog dingen voor school moest afmaken