no cd crack + multiplayer?

hallo

ik heb bij een aantal spellen een no cd crack geinstalleerd,
en ik wil het ook bij age of empires 3 installeren.
weet iemand of je dan gewoon nog multiplayer kan spelen, of geeft dat problemen?

gr. marco

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

wil je multiplayer spelen? dan is het beste keus om Gameranger te downloaden, daarmee kan je online met iedereen, en ook met je vrienden die gameranger bezitten.