hoe krijg ik mijn inlog+wachtwoord terug van Battlefield 2142?

ik heb orgineel cd, met orgineel serienummer, maar ik kan niet meer inloggen , omdat ik wachtwoord niet meer weet...En heb geprobeerd om nieuwe profiel aanmaken met nieuwe wachtwoord, maar ze zeggen dan steeds ''op cd code is er al gebruikersnaam aanwezig'' Maar ik kan niet meer inloggen, en als ik op gegevens zoeken klikken, dan gebruikersnaam intypt, dan zegt ie met flauw: U heeft teveel op geklikt, dus volgende keer weer proberen. Hoe kan ik dit oplossen, om weer kunnen te gaan spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hoewel je wachtwoord niet teruggehaald kan worden, kan het er wel een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. Ga om dit te doen naar de Inlog-pagina en klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten". Volg hierna de instructies, en er wordt een nieuw wachtwoord opgestuurd naar het e-mail-adres dat in je profiel staat.
Succes..