Waarom kan ik me (wow) Dk niet deleten?

Hallo ik speel al 4 jaar wow en heb een worgen dk ik wil graag een gob dk dus ik moet hem deleten maar het wil niet hij zegt dat hij nog mail heeft in zijn inventory maar dat heeft hij niet en ook geen quest ofzo. Maar hij zit nog wel bij die begin quest van arthas enzo. dus ben nog niet in orgimmar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Om een World of Warcraft character te kunnen deleten ga je gewoon naar het character selection screen. Selecteer het character dat je wilt verwijderen, en klik rechtsonderaan op de knop 'delete character' Nu komt er een venster om te vragen of je zeker weet of je dit character wilt verwjderen. Typ in dit venster 'DELETE' en druk op ok. Nu is je Death Knight weg en kun je een nieuwe character aanmaken. Je kunt ook een ander character naar keuze deleten, er is een limiet van 10 characters per server per account.

Als je rare items hebt in je bank of in je mailbox wil die ook niet verwijderd worden... Het slimste is dus alles in je inventory te verkopen of verwijderen en dan naar het character scherm gaan en dan deleten op de manier zoals je alle characters delete...

Waarschijnlijk zit er nog iets in je mailbox

Klink als een bug maar waarschijnlijk heb je nog ouwe mail erin zitten. BV dat je van een alt gold heb verstuurd of dat je een mount van Blizzard store heb gekocht en die worden automatisch verstuurd als je een nieuwe character maakt. Zorg dat je alle mail heb verwijderd, alle items in je bags heb verkocht en dan op je character scherm op je DK klikken en op verwijderen drukken en dan 'DELETE' intypen om het te bevestigen dat je hem wilt verwijderen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100