Waarom start mijn minecraft niet?

als ik minecraft open en een naam intik blijft ie hangen bij ''Updating minecraft'' wat is dan het probleem ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

zou kunnen komen omdat de update vrij nieuw is, en dat de mods die je hebt gedownload een update nodig hebben.

wat je zou kunnen doen;

- wachten todat je een update van de mods hebt gevonden die bij de minecraft versie 1.0.0 werkt

- heel de map van minecraft verwijderen in de AppData. hij zal een nieuwe map maken de eerst volgende keer dat je minecraft opstart
* dit betekend wel dat je alle save's kwijtraakt, en de mods die je in je minecraft.jar hebt gezet. de bedoeling hiervan is om alle mods weg te halen. je kunt het ook handmatig uit minecraft.jar halen, maar het is makkelijker om een nieuwe schone start te maken.
**save's kun je bewaren, ALS je zeker weet dat er geen speciale blokken zijn van een mod in je wereld, anders zijn ze waardeloos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is er een update voor het spel en moet er een verbinding worden gemaakt met een van de servers die deze patch hosten. Het kan zijn dat je je firewall even uit moet zetten of poorten van je router moet openzetten om communicatie met de server te maken