Hoe kan ik mijn wep key achterhalen?

Heeft een van jullie enig idee hoe ik mijn code van mijn web key kan achterhalen?
Ik probeer namelijk op mijn ‘DS’ bij het WFC menu een juiste web key in te voeren zodat ik wel goed verbinding krijg met mijn router. En zo voortaan online kan spelen.
Heef een van jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
6.5K

Antwoorden (3)

Vaak is de standaard code de code die ergens onder op het apparaat staat.
Als dat niet zo is zul je in het beheersprogramma van je router moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inloggen op je router, dan bij de instellingen van het draadloos aangeven, dat hij bij het wachtwoord tekens moet weergeven. Dan kun je gewoon je wachtwoord lezen (alleen jij kan dat zien, niet je buurman ofzo) tenminste zo werkt het bij mij.
12 jaar geleden
Op de meeste routers staat dit helaas alleen aangegeven met bolletjes en kan je dus niet zien wat er destijds is ingetypt. Als jee een wireless computer ter beschikking hebt kan je het zien in de beveiligingstab van de netwerk kaart.
Netwerkcentrum>>linker kolom"adapter instellingen wijzigen">>dubbel klik op je draadloze verbinding>>op de nieuwe pop-up klik je op "eigenschappen van draadloos netwerk">>tabblad beveiliging>> tekens weergeven.

Hier kan je meteen zien welk type encryptie is gebruikt; ook niet onbelangrijk om je DS aan de praat te krijgen ...
Suc 6