Hoe moet je nou leren pixelen?

Je ziet het vaak,
Mensen die een habbo poppetje namaken en hem bv laten zwaaien..
Genaamd pixelen.
Wie weet hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Eerst en vooral: pixelen is geen aangeboren talent, je kunt het heel makkelijk aanleren. Je kan het best beginnen met habbo-poppetjes beetje bij beetje te veranderen: in het begin bijvoorbeeld door het haar langer en korter te maken. Blijven oefenen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noem je pixel-art. Zoek het maar eens op. Dat gaat niet alleen over habbofiguurtjes, ook over isometrische gebouwen. Er zijn genoeg tutorials erover te vinden op google.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je gebruikt gewoon de standaard paint. Je tekent een stel dingetjes (met een pixel) en klaar. Isometrische dingen gaan met lijnen die 2 pixels breed, een omlaag, weer 2 pixels breed, enz.