Monsters kan je tegen komen door gewoon gewoon rond te lopen in minecraft, overdag in grotten en s'nachts overal. Je moet wel je mode niet op peaceful zetten.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zombies toch?
http://youtu.be/bhFDIa32uiA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zombies, skeletions, spiders, creepers, cavespiders, silverfish, slimes.
de eerste vier kom je het meest tegen.
Jaspro101
12 jaar geleden
Je hebt ook nog spider jockeys, maar deze zijn erg zeldzaam (zelf maar 1x gezien)
en endermans, deze kom je ook veel tegen. In the nether heb je ook nog zombie pigs, magma cubes en nog een In the end heb je ook nog the ender dragon, hier vind je ook veel Endermans
je kan monster tegen komen, dit is wat je moet doen
1: ga naar je settings en set "difficulty" op easy,normal of hard
2:wacht tot het donker is of ga naar een donkere grot
daar zul je monsters tegen komen.

veel succes