Deed Rockstar Games ook zo geheimzinnig over GTA IV als dat ze nu over GTA V doen?

(natuurlijk voor de release) en dan bedoel ik wanneer hij uitkomt en hoe het er uit komt te zien etc..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Sterker nog, ze deden het ook bij GTA 1, 2, 3, GTA: Vice city, GTA: San Andreas, GTA IV en nu bij GTA V. Ze bouwen een hype* op door lekker geheimzinnig te doen, en dat recht hebben ze, want ze maken de hype elke keer weer waar

* Voor de definitie van het woord 'hype' raadpleeg bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja ze wouden dat er niet te veel info vrij komt (te vroeg) zodat je hun trailers kijkt en reclames en daardoor wordt het spel aantrekkelijk terwijl het eigenlijk wel meevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer kwam de trailer van GTA IV dan uit, en denk je dat het nog lang duurt voordat gta V uitkomt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het totaal met jou eens.
En sorry dat ik het zeg, maar het is wilden in plaats van wouden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De trailer van GTA IV kwam ongeveer anderhalf jaar van tevoren uit. Wel was er een half jaar vertraging: het spel was in oktober gepland maar lag uiteindelijk eind april in de winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok