wat moet je doen in de android game 'draw something' doen?

Ik snap het spel niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Amadea
12 jaar geleden
Iets tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet ik tekenen?
Amadea
12 jaar geleden
Something = iets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T is echt leuk :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke T?
waar heb je het over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't afkorting van 'het' ,

Het beste antwoord

Je kiest een woord uit het rijtje en probeert dit zo goed mogelijk te tekenen. Vervolgens probeert je tegenstander het te raden door de goede letters naar de raadbalk te slepen. Daarna moet de tegenstander naar jou toe tekenen en zo gaat het steeds door. Als het goed geraden wordt ga je een ronde hoger (max 99) en als er fout geraden wordt begin je weer overnieuw.

Als de tegenstander het woord raadt, krijg jij hier 1 tot 3 muntjes voor (afhankelijk van welk woord je gekozen hebt). Van deze muntjes kun je nieuwe kleuren of bommen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bommen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hier krijg je er in het begin een aantal van en kun je met muntjes bijkopen. Met deze bommen kun je:
- als je de woorden waaruit je kunt kiezen niet kent of niet wil tekenen weggooien. Je krijgt dan 3 nieuwe woorden
- als je het te raden woord niet weet gebruiken door onderin aan de rechterkant op het bommetje te drukken. Een deel van de letters verdwijnt zodat het makkelijker wordt om een woord te vormen. Een soort 'hint' dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een bom gebruikt gaan er een aantal letters weg zodat jij het makkelijker kan raden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En deze kun je kopen door in het hoofdmenu onderin op shop te drukken. En vervolgens kun je kiezen hoeveel je er wilt kopen.
bamibal
12 jaar geleden
Je hoeft de letters niet te slepen, je kunt ze gewoon aantikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan niet zo geod engels dus dan doe ik het spel maar niet.
maar bedankt voor jwe antwoord