hoe maak ik verbinding met mijn minecraft server?

Ik heb nu een server werkend gekregen via het intypen van localhost bij de direct-connect optie. Via mijn ip, echter, lukt het niet. Ik zou graag willen dat mijn vrienden er ook op kunnen, maar ik zou dus niet weten hoe. wat moet ik doen? ik heb het uitzetten van F-Secure (mijn internet beveiliging) al geprobeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.3K

Antwoorden (2)

Je moet je externe IP-adres hebben (te vinden op http://whatismyipaddress.com/, onder (naast) IP Information). Daarnaast moet je een geforwarde poort gebruiken, standaard is 25565 open geloof ik, die kan je in ieder geval proberen, anders kan je via http://portforward.com/ je router opzoeken en dan je port forwarden.

Dan typ je bij minecraft in: XXX.XX.XXX.XXX:ZZZZZ, waarin de X'en je externe IP zijn en de Z je geforwarde port.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ongeveer een week geleden met hetzelfde probleem gezeten maar deze tutorial hielp mij enorm.
Gewoon precies doen wat deze persoon zegt dat je moet doen en je hbet over ongeveer 10 minuten een server!
Veel plezier!