Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn games op de laptop minder snel gaan draaien?

Ik heb laatst mijn videokaart geüpgrade (nvidia geforce) Mijn laptop is iets sneller geworden, maar mijn spellen helaas ook. Ze gaan zo snel, het is niet meer te volgen. Zijn wel spellen van zo'n 8 jaar oud, maar dat moet niks uitmaken neem ik aan. Vreemd genoeg heb ik dat op mijn gewone pc niet, terwijl ik daar laatst ook een upgrade heb gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je te snel?
Kan je dat even uitleggen en miss wat voor spel het is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had ik vroeger ook. dos-spellen die hun snelheid af lieten hangen van de kloksnelheid, en dan was je al dood voordat je poppetje een stap gezet had.
capthavoc
12 jaar geleden
heeft je moederbord ook ene ingebouwde video kaart anders zet je het zo dat die snelle games die video kaart gebruiken ?
anders is deze misschien wat ? http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/CPU-Speed-Adjuster.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat om het spel Midnight club2, ik rijd razendsnel door de stad, terwijl op mijn grote pc de snelheid van dat spel heel normaal is. gelukkig zijn niet alle spellen te snel

Antwoorden (1)

Is blijkbaar een bekend probleem met dat spel hier wordt de oplossing gegeven:

http://tookumi.com/forum/viewtopic.php?t=1312

Open midnight club 2 (fast clocks)
Minimize, go to task Manager > MC2 > Define Afinity (choose one CPU only)
Open a 2nd mc2 game (normal clocks)
close the first one..