Waarom doet mijn Sims 3 familie het niet meer?

Ik wilde laatst Sims 3 spelen maar toen mijn familie geladen was stond er:
Er heeft zich een ernstige fout voorgedaan (bestandsnaam) we raden je aan om de applicatie opnieuw te starten. Maar dat deed ik zonder resultaat.
Ik heb 3 uitbreidingspakketten beestenbende, Na middernacht, Wereldavonturen. Ik heb ook van de sims 3 site materiaal van de uitwisseling gedownload.
Bij een andere sims familie kon ik er wel in maar ik kon mijn poppetje niet zelf besturen of iets annuleren, of de statusbalk openen. Kan ik mijn families nog redden of moet ik gwn het hele spel opnieuw downloaden???"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je families staan ergens opgeslagen op je pc. Dus je families kan altijd nog houden.

Antwoorden (1)

Ik denk zelf dat er een bestand beschadigd is of de map waar het spel in staat. Het kan ook een virus zijn. Ik denk dat je het alleen helpt als je je spel opnieuw installeert.