Kan de Ps vita op mijn Internet?

Ik heb de psp en de Nds en de ps3 en de wii, alleen de handhelds kunnen niet op mijn internet, en ik ben bang dat de ps vita er ook niet op kan, mijn internet soort is of beveiliging is: Wpa-psk2.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan alleen maar wep kiezen op deze consoles, geen wpa, en ik heb het over de Psp Fat

Antwoorden (4)

Ik heb ook een psp en die kan gewoon op internet. Een ps vita kan dat ook. Ga naar netwerkinstellingen en dan naar instellingen internetverbinding en dan kan je gewoon verbinding maken. Je hebt het over wpa, dat houdt in dat je een wachtwoord nodig hebt, dat moet je gewoon aan je ouders vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn (oude) Nintendo DS Lite wil ook niet op ons internet hier, maar mijn Ps Vita doet dat wel. Waarschijnlijk ligt dit aan het type beveiliging van je internet. De Nintendo DS Lite ondersteunt vrij weinig qua wi-fi.

Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik weet wel dat de Vita meer mogelijkheden heeft voor Wi-fi dan de DS Lite. Als je smartphone (of die van iemand anders) op je wi-fi wil, dan wil de Ps Vita dat ook zeker!

Toegevoegd na 1 minuut:
De eerste Nintendo DS en PSP zijn al vrij oud, die ondersteunen waarschijnlijk het type beveiliging niet.

Maar wees niet bang, de Vita is nieuw en ondersteunt alles wat een smartphone ook ondersteunt aan wi-fi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat vind je tot nu toe van de vita, raad je hem aan, en wat zijn de zwakke punten van het apparaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad 'm wel aan, als je van gamen houdt op een handheld ;) Het positieve: Het prachtige OLED scherm met hoge resolutie, de kwaliteit en soepelheid van games en dergelijke, de vele functies (zoals rear touchpad) die uitermate werken en nog wel meer :) Het negatieve (dit kan vrijwel allemaal opgelost worden door updates): Geen Youtube app, browser werkt soepel maar je ziet veel van die 'schaakbordjes'. Eigenlijk gewoon veel te weinig apps en games. Ook dat het zich een beetje als een iPhone gedraagt als je foto's of video's erop wil zetten: Je hebt er een apart programma voor nodig. Dus geen kopieëren en plakken, maar eerst converteren (zowel foto's als video's) voor je ze kunt bekijken. Ik raad het toestel je zeker aan, maar ik vind de games wel behoorlijk duur (€45 voor Uncharted die je, lijkt me, in een paar uur hebt uitgespeeld). Ik wacht tot er meer spellen zijn. De demo's werken prima in ieder geval ;)
Verbinding met internet via deze vorm van beveiligen is gewoon mogelijk. Ik gebruik exact hetzelfde type beveiliging omdat deze als meest veilig werd beschouwd en kan er gewoon mee verbinden met mijn PS Vita.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad WPA2 word niet ondersteund door PSP en NDS. Wel door de WII en de PS3 . en ook door de Vita. Dus om je vrag te beantwoorden, JA de PS Vita kan op jou type internet verbinding aangesloten worden zonder problemen.