Sims 3 pc loopt vast?

Ik heb de gewone sims 3 gekocht en nadat ik een huis had gedownload kon ik geen zwembaden of kelders meer bouwen anders liep het spel helemaal vast. Nu heb ik ook een uitbreidingspakket gekocht en nu loopt het ook vast als ik een fontein wil bouwen. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik denk dat dit gewoon een teken is dat je computer de sims 3 niet aankan. Wat je kan proberen is je resolutie omlaag zetten, dat vereist minder van je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graphics omlaag halen, en als het dan nog niet goed is ea games om hulp vragen.