wie weet naam voor deze oude vliegtuig spel?

achtergrond is zwart, en heeft strepen lijkt op bergachtig, en je moet met een soort vliegtuig opstijgen en voorzichtig naar eind plek brengen, dat soort vliegtuig kan op een diamant lijken. Ik weet niet of dos game is, maar ik zou graag naam willen weten. Dat spel is zo leuk , dat ik mijn jeugd zo beetje heb doorgebracht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K
gvrox
12 jaar geleden
Hoe oud is oud eigenlijk ? Was er ook kleur in, of voornamelijk zwart wit ? Speelde je het op een PC of een home- of spelcomputer ?

Het beste antwoord

Klinkt als een (variant van) Lunar Lander. Online te spelen op http://www.somethinghitme.com/projects/jslander/

Toegevoegd na 2 uur:
Kijk anders eens of hier een plaatje tussenzit dat er op lijkt:

http://www.google.com/search?tbm=isch&hl=en&q=lander+game&gbv=2&oq=lander+game
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lunar lander is wat ik zocht! :D Bedankt voor moeite, en jou antwoord is beste!

Andere antwoorden (1)

Bedoel je misschien de Grotten van Oberon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die niet nee, wat ik zoek heeft netter lijn en ziet goed uit, en neemt weinig geheugen, maar toch leuk spel en oja nu ik weer weet, als je te hard landt dan ga je dood , dus je moest met dat spel steeds opstijgen om langzaam landen dan is er niks aan de hand....