Natuurlijk wordt je computerof laptop iets trager. Ik heb zelf de sims 2 gespeeld, de computer werd er niet echt langzamer op. Na vele uitbreidingen en downloads werd het spel zelf wel erg traag. Het basisspel alleen is geen probleem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alle programma's maken je computer langzamer zeker bij zon programma als sims 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles wat je er op zet maakt het natuurlijk langzamer. Maar een bestand van 5 mb maakt het niet zo langzaam als een bestand van 30 gb. De sims 2 is ongeveer 3 gb dat maakt je computer nou niet zo ontiegelijk veel langzamer misschien een beetje maar niet zoveel dat je na het installeren gelijkt zo iets hebt van wow wat is me computer/laptop ineens langzamer.Nou de sims (1) is ongeveer (iets meer) als 1 gb dus die zal je computer ook niet echt veel langzamer maken natuurlijk.