Hoe stel ik mijn controller in ?

Ik heb vandaag een spel geinstalleerd op mijn pc,het spel Grid.
Ik kan dit spel echt niet spelen met mijn toetsenbord,ik wil dus spelen met een controller.
Die heb ik wel maar in het instructieboekje word gesproken over een xbox 360 controller maar dat andere stuurwielen ook worden ondersteund.

Ik heb een controller van Logitech die eruit ziet als die van een playstation.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om die te laten werken.
Kan iemand me hiermee helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je Direct X updaten / installeren. in DirectX zit ook DirectInput die voor de vertaalslag zorgt van de hardware naar de taal die je game tegen joysticks wil praten ...