Hoe maak ik npc's in oblivion?

ik heb al eens een NPC gemaakt maar ik zie hem nergens? wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Pc of console versie ?

Moet je hem dan niet in een speciale `versie`starten ? of loopt jou character in de orginele game rond ?? dit laatste is volgens mij niet mogelijk zonder te hacken of modden ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PC versie, ja ik heb de .esp file al in de game geactiveerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok ......... ik denk dat je even wat forums moet door spitten om jouw specifieke probleem op te sporen .