Hoe selecteer ik een andere auto in need for speed Carbon ?

Ik speel via de pc het spel NFSC en rij met een standaard Mazda.
Ik heb bij "my cars" een Mazda RX-7 gekocht maar kan deze niet selecteren om mee te rijden.
Hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ten eerste hoef je bij ''my cars'' niet voor je auto's te betalen, aangezien deze vrij staan van je carriere, (de hoofdverhaallijn) Hier kun je naar hartelust tunen en stylen met auto's en onderdelen die je tot op dat moment hebt vrijgespeeld*

*kan me niet voorstellen dat dat op de pc tenminste anders is dan op PS2 / PS3 (want daar baseer ik dit op)

Verder kun je met de auto's die je onder ''my cars'' hebt staan je er alleen wedstrijden mee racen, te selecteren vanaf de wereldkaart. Vrij rondrijden (als je dat bedoelt...?) is niet mogelijk met deze auto's

Toegevoegd na 47 seconden:
hopelijk dat je hier wat aan hebt?