lukt een computerspel van 100 mb ram op een computer van 512 mb ram?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Eh ja, maar een spel is niet zoveel MB ram, het heeft zoveel MB ram nodig, een spel kan wel 100MB groot zijn, maar dan is dus meer van belang hoe groot je HDD is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je spel zegt 100 RAM nodig te hebben dan betekent dat kan op een pc met 512mb RAM geheugen
in principe want al die ander dingen die op je pc zitten hebben ook Ram geheugen nodig om te werken
dus zou je in de werkelijkheid wel eens minder geheugen hebben dan noodzakelijk is om dit spel goed te laten werken
vandaar ook dat je op het internet al die tooltje kan vinden die je ram geheugen beter inrichten enzo
of zeggen ze dat andere programma niet moet laten opstarten (opstartbeheer)
het helpt tot op zekere hoogte maar er is natuurlijk een einde aan alles

maar in principe moet het kunnen
capthavoc